جمعه ۲ آذر
مونس شعری از نادر امینی ( امین
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۳۸۷۲۷
بازدید : ۵۳۳ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر نادر امینی ( امین
آخرین اشعار ناب نادر امینی ( امین
|
مونس تنهایی من
بهترین رفیق ویارم
تو شبای وحشت قبر
تویی ای خدای هستی
همدم همیشگی ها
تو سراب لحظه ی مرگ
تو همیشه با من هستی
در طلوعم در غروبم
در میان اوج عصیان
ای که نوربی فروغی
تو برای من حضوری
لحظه جان کندن من
بی تو نتوانم که بودن
بی تودرمانده ی نفسم
در میان بخل جانم
اگه باشم درکنارت
بی هراس از غم دنیا
به توجان می سپارم
وقت رفتن سوی برزخ
لحظه وداع با تن
تو برایم بهترینی
اماافسوس توی این خاک
دربدر شدم هراسان
دست ابلیس به تنم خورد
نفسش دادبه نفیرم
حالیا منم که گیرم
اندراین هوا اسیرم
دستتو بذار روشونم
توتمام لحظه هایم
نذار اینجا توی غربت
توی تاریکی بمونم
یاس وبیچارگی وسرد
درروانم بشه عادت
تویی ای الهه ناز
نازکم کن تا برویم
همچو گل های بهشتی
وعده توباشه هر دم
به زمینیان دمادم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.