سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        مولا علی

        شعری از

        مهرداد رستم آبادی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۳۸۵۸۷
          بازدید : ۶۶۰   |    نظرات : ۶۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهرداد رستم آبادی

        یاعلی امشب مرا دریاب همین امشب فقط
        یک نظر بر چشم خود ما را ببین امشب فقط
        وعده ی فردا و فرداها برای دیگران
        پادشاها با من مسکین نشین امشب فقط
        کی شود من هم به خود آیم ببینم کز کرم
        بخت خوابم گشته با قران قرین ،امشب فقط
        من مسلمانی نمی دانم چو صد سالم شود
        راهیم کن یا امیر المومنین ،امشب فقط
        من در آن چاهم که تو با آن نمودی درد دل
        دست ما را هم بگیر حبل والمتین امشب فقط
        هر دو عالم را به جایم تا توانی بر گزین
        جای عالم امشبی ما را گزین امشب فقط
        چون نی بشکسته ای از ما نیاید نغمه ای
        سر بکن با ما بدین بانگ حزین امشب فقط
        آمدم امشب شوم میهمان خوان لطف تو
        غافلم از آسمان ها و زمین امشب فقط
        شانه هایم زخمی است از هیزم بار گناه
        آتشم را بی اثر کن ،شاه دین امشب فقط
        از غرورم نیست که از شرمم بود این خامشی
        خواهم از تو یاعلی این ...نقطه چین ،امشب فقط
        امشبی را گر دم از عقل می زنم عیبم مکن
        ای دل دیوانه ی من ، آفرین ، امشب فقط
        تا ابد پیشانی ام را بر نمیدارم ز خاک
        گر به مه لبخند زند آن مه جبین امشب فقط.
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0