جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرتضی درویشی ( اشکان)
آخرین اشعار ناب مرتضی درویشی ( اشکان)
|
روزیِ شیعه به انفاق طرب می چسبد
چون گداییِ شهنشاه عرب می چسبد
هر زیارت جایِ خود دارد ولی آقا به من
صله در سیزده ماهِ رجب می چسبد
روزه باشی و عطش،،،چله ی گرما باشد
ذکرِ عباسِ علی شاه ادب می چسبد
چهارده قرن است ، جد در جد گدایان توایم
افتخاریست که در ما به نسب می چسبد
یک براتِ کربلا قبل شهادت بعد هم
سوختن گردِ حرم به هر سبب می چسبد
من طلبکارم اگر امروز از لطف شماست
بی ادب نیستم از شاه طلب می چسبد
نذر کرده مادرم قربانی زینب شوم
پس مدافع بشوم سمت حلب می چسبد
بی جهت نیست نجف دارالشفای عالم است
توبه ...ایوان نجف... آخ عجب می چسبد
شاعر : مرتضی (اشکان) درویشی
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.