شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
دیوار عشق_م
کوتاست!
میشود از آن پرید_
گوشه باغ،که رسیدی
به عطر اشک!دستمال حریری
برایت پنهان کرده ام
که می شود با آن_
نجابت لاله را
اثبات کرد.بداهه
نقد با ساطور و قمه نیز مقبول است!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.