سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        قلعه ی وجود

        شعری از

        حمیدرضاابراهیم زاده

        از دفتر درصحبت ابرار نوع شعر غزل مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶ شماره ثبت ۳۸۳۶۰
          بازدید : ۶۹۹   |    نظرات : ۲۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضاابراهیم زاده

        قلعه ی عقل به تسخیر دلایل افتاد
        بقعه ی عشق به زوار هلاهل افتاد
         من دراین قلعه چرا حبس شدم
        وچرا همنفس دایمی ترس شدم
         دهنم مملو از آواز سکوت
         چشمهایم پر از احساس قنوت
        بدنم دایره ی باغ  بلوغ
        دستها همپای پایم ذیل یوغ
        پشت این قلعه مرا چال کنید
        می گسارید ودگر حال کنید
        دف نوازید که من مست شوم
        خیزم از کالبدم بلکه دگر هست شوم
        برهانید مرا ازقفس کالبدم ای رفقا
        باده گیرید به کام من وخود با عنقا
        خفقان است دراین دار ومنار
        همنفس عشق بپاشان وببین دار قرار
         ضرب زید دف عمرو جان
        طلع البدر به ماه نیسان
        حکم الحق به بطل الحیوان
        شرع العشق به عیش الانسان...
         
        حمیدرضا ابراهیم زاده
        10تیر1394
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0