دوشنبه ۲۸ آبان
رمضان شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۳۸۲۷۵
بازدید : ۷۵۶ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
روزهایِخــوشِماهِرمضـــــــــــانآمدهباز
عشـق بازیِهمه،دلشـــــــــدگان آمده باز
میهمــانیِ خـــــــــــــدا،بارِدگـــــــــــرشـدآغــاز
شادمانی به دلِ خلقِجهــــــان آمدهباز
سحری هایِ پُرازعطــــــرِعبــــــــــادت،آمد
حالِپُرشورِدعا،دردل وجـــــانآمدهباز
وقتِافطارچــوآیدهمه،باسینه یِ پاک
کُن دعـانیک ترینوقتِزمــــــانآمدهباز
آیهایراکهبخوانیبُوَدهمچونیکختم
بهــــرِآیات بهـــــــــارِمهــــــــــــــربان آمده باز
وقتِ آنست به درگاهِ خــــــداتوبه کنم
روزِجبـــرانِ گنــــــــــاهِ غافـــلان آمده باز
رحمتِحضــــرتِحق،نوشتهبربالِملک
بهــرِما٬رویِ زمین٬ازآسمــــان آمده باز
دست بالابِبَروشُکــــــــــرِفـــــــــــراوان بنمـا
ازخـــــــداوند،چــوگاهِ امتنــان آمده باز
پُرشـودکـــــــوچهوبرزن زِشمیمیدلکش
برزمینبویِخوشِعطـرِجنـــانآمدهباز
برسَرِسفــره یِ افـــــطارِهمه مشتــــاقان
آن نــــــــوایِ ربنـــــــــــا،قبلِ اذان آمـده باز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.