جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« جغرافیا »
جهاتِ اربعه دیگر
مرا به سمت و سویی نیست
بی مرزی ...
از عوارضِ عشق است !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
« کویر »
آی سرزمینِ مادری !
افسوس هیچ لبِ بارانی
تو را تَر ...
ترانه نمی خواند
و خشک خشک ترک می خورم
خاکم را ...
|
|