شنبه ۳ آذر
بانگ ربّنا شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۴۰ شماره ثبت ۳۸۰۰۶
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تا که برگل دسته بانگ ربنا گل می کند
بر فضای شهر آهنگ خدا گل می کند
دسته دسته حق پرستان را به وحدت می کشد
تا که نور سبز آوای دعا گل می کند
در درون مسجدو در کار گاه بندگی
شکر و ذکر و سجده و حمد و ثنا گل می کند
تا نسیم ماه مهمانی نمایان می شود
گوشه گوشه روضه های با صفا گل می کند
ساده بر پا می شودبا نظم صف های نماز
صحبت عبد و خدای راز ها گل می کند
چونکه می گردد غروب و گاه افطار و اذان
سفره ی قرآن و جام کبریا گل می کند
هر که را درداست درمان جوید از شبهای قدر
خاصه در آن شب که فرق مر تضی گل می کند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.