سه شنبه ۲۲ آبان
چشمان تو .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۳۷۹۹۹
بازدید : ۵۲۴ | نظرات : ۲۱۲
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
من به زیبایی چشمان تو عادت دارم
همچنان بر اثر غمزه ی تو بیمارم !
لشگر عشق اگر گوش به فرمان تواند
من به حکم تو بر این لشگریان سردارم
فکر دلتنگی و تنهایی خود را کردم
بار سنگین غم از دوش تو بر می دارم
خار هایی که به دور چمنت می رویند
میکنم با مژه و بوته ی گل می کارم
و علیرغم ارادت که برایت دارم
عاشقی هستم ات ای دوست که بی آزارم
در مصاف رقبا با همه ی قدرت عشق
باز در خط دفاع هستم و در پیکارم
تو از اندیشه ی من باز چرا می پرسی ؟!
مثل آیینه عیان است در این آثارم
دوست دارم که نگاهم کنی ای سرو روان
من به زیبایی چشمان تو عادت دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.