يکشنبه ۲۷ آبان
اجل شعری از احمد خدادادی دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۵۳ شماره ثبت ۳۷۹۴۶
بازدید : ۱۴۸۷ | نظرات : ۹۴
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
جانا زمانه بین که چه مستانه میبرد
عمر و جوانی همه رندانه میبرد
تکیه مکن به دانش و حسن وجمال خود
کور وکرت نماید و دیوانه میبرد
بلبل که داد میزند از دست روزگار
داند که عاقبت گل و پروانه میبرد
ای باغبان بنال خزان تا ز ره رسد
محصول و هستی تو گلخانه میبرد
روزی گدا به مملکتی شاه میکند
شاهی دگر شبانه به ویرانه میبرد
دیو اجل کمینگه مخلوق عالمست
هر جا رسد به عامی و فرزانه میبرد
احمد خموش نقد ترا گر صبا شنید
تا گوش دهر آنی و دزدانه میبرد
|
نقدها و نظرات
|
باتشکرازاستادبانورحیم زاده بزرگوار وممنون ازلطف و حضورسبزتان | |
|
ممنون ازلطف شما شاعرتوانا بانو سیف علیان گرامی وحضورسبزتان | |
|
ممنون ازلطف بانو ارجمندی گرامی وتشکرازحضور سبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.