جمعه ۲ آذر
از چشم های تو شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ ۱۰:۰۱ شماره ثبت ۳۷۹۱
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
پشت تكرار پلكهايت زانو زده اند
روزهاي مغرورم
امشب
در مخروبه هاي غروب
خورشيد را دفن ميكنم
تا كوره راه چشمهاي تو
به هر كجا كه ميخواهند ببرند
لذت گم شدنم را
تا تو محو شوي
و من غرق شوم
در تمام پوچی های مه آلودت
م مهر
از چشم های تو
شعبده نازي و با چشمت مرا افسون كني حقه ناز ميخواهي اينگونه مرا دلخون كني ؟
خوانده ام دست تو را رو شد تمام حيله ها روبهك با طعمه هايت قصه ي هَمگون كني
با لبت جان را به لب آري و با تيغ زبان ميكُشي تا مرده را در بسترت مدفون كني
ميبري از خود قرار مردگان را ناكجا روحِ سرگردانِ ما را بيكس و محزون كني
شعبده ناز ، حقه ناز ، روبهك زيباي من ميشود وردي بخواني و مرا مجنون كني ؟
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.