سه شنبه ۱۵ آبان
حالتان خوب است و كيفوريد احوال شما؟ شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۳۷۸۲۳
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
" حالتان خوب است و کیفورید احوال شما ؟
مایلم تا با خبر باشم من از حال شما
حالتان خوبست و کیفورید؟ احوال شما؟
ما زمینی ها تعامل بینمان باشد اگر
شک نکن در آسمان باشیم حتا همسفر
زندگی دلچسب می شد بازهم جان می گرفت،
وقتى آن را هر کسی بسیار آسان می گرفت
ریشه ىِ هر سخت گیری، ترس ِ افزاینده است
ریشه ىِ هر ترس، رفتن نیز در آینده است
رنجش ما سِــیر کردن پشتِ این امروزهاست
غرق گشتن نیز در اعماق ِ آن دیروز هاست
در درون از ترس، ما را نیست حتا یک خبر
می کند دنیای بیرون، جملگی زیر و زبر
سال ها چون در سفر بودم درون خویشتن
یک خبر حتا نبود از دشمنی یا اهرمن
اتفاقاتی که در بیرون ما رخ می دهد
غالبن بوی بد افسوس و آوُخ می دهد
در درون ما به جز مهروعطوفت هیج نیست
در مسیر هیچ کس یک گردنه یا پیچ نیست
تقدیم به پسرعزیزم "بهروز"
2 ساعت تا بیدار شدن خورشید
نوشته شده در یکشنبه ۴ خرداد۱۳۹۳ساعت 3:3 توسط محمد رضا لطفی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.