سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شهر رشت

        شعری از

        صغری اسلامی اصل(افسانه اسلامی)

        از دفتر وزن بودن نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۳۷۶۴۱
          بازدید : ۲۱۴۰   |    نظرات : ۴۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر صغری اسلامی اصل(افسانه اسلامی)
        آخرین اشعار ناب صغری اسلامی اصل(افسانه اسلامی)

        شهر رشت

        «شهر من شهر بهاران شهر رشت
        شهر جنگل شهر خوبان شهر رشت

        آسمانش ابرهای رنگ رنگ
        هم زمستانش گلستان شهر رشت

        کوچه ها پس کوچه های آشتی
        خاطرات خوب باران شهر رشت

        عصر یک روز بهاری در خمام
        خواب دیدن توی ایوان شهر رشت

        پیربازار هندخاله کفترود
        پیرسرا و سبزه میدان شهر رشت

        شهرک گلسار و بازار خرید
        دور دور پولداران شهر رشت

        شهر شالی و برنج صدری اش
        مهر خوبان و نگاران شهر رشت

        گالشان و تالشان و گیلکان
        همنوا با سربداران شهر رشت

        روستاهای قشنگ حاشیه
        سنگر و کوچصفهان شهر رشت

        از پریرویان حوری خوی آن
        گشته زیبا رو و رقصان شهر رشت

        صد ستاره در نگاه دلبران
        آسمانش شد درخشان شهر رشت

        جمعه های روشن «رشت بهشت»
        گردش و پیک نیک یاران شهر رشت

        «کافه پاییز» و گلاسه های آن
        «سورپرایز» «سیب» و« تی نان»شهر رشت

        خانه های روشن و نورانی اش
        «جوکله بندان»، سراوان شهر رشت

        شهر موسیقی و جشن و رقص و دف
        چون عروس است و خرامان شهر رشت

        می نشیند گویش و هم لهجه اش
        در خیال شاد مهمان شهر رشت

        گشته گوهر بار و زرخیز از قدیم
        هم زمین هم آسمان شهر رشت

        گرچه «افسانه» است لحظه لحظه اش
        تا ابد ماند به سامان شهر رشت»

        افسانه اسلامی/ دهم خرداد نود و چهار
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مروی(ضیغم)
        سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۲۱:۰۷
        نام آن چون در خیالم بگذرد
        بازبان می گویم\"ای جان\"شهررشت
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0