جمعه ۲ آذر
غزلی نیمه ابری شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۵۳ شماره ثبت ۳۷۶۴
بازدید : ۸۵۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
نه در انديشه ي ابرم كه ببارم يا نه نه در انديشه ي مهتاب كه بتابم يا نه
نيمه ابريم و فكر غزل امشب اين است كه در آشفتگي شعر بخوابم يا نه
نغمه خوانان شب از بارقه ي عشق کرند جغد ها را ز سر شعر برانم يا نه
بنويسم كه در اين ظلمت تاريك عدم زنده را گورغمت گشت فراهم يا نه
هر مناره كه مرا خواند به معناي قدت سوي آن مسجد بي رب بشتابم يا نه
چون بلنداي نگاهت هوس آينه شد چشم از آن قبله ي کوتاه بتابم يا نه
امشب از قافله ي عمر خبري نيست مرا من از اين جوي فنا مرگ بخواهم يا نه
محسن مهرپرور
ذبح چنار بر قدوم نورسيده ميوه هاي گوشت تلخ باغ در دفتر خاطرات بي برگ باغباني پيرتر از آلوچه هاي خشك روزي كه فرو افتاد از درخت تا بروياند تمدن وارونه ي ريشه ها را ميان خاك بي اعتقاد دستهاي ترك خورده اش فقط دو هزار و پانصد سال از عمر چنار میگذشت
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.