دوشنبه ۲۸ آبان
دنیای بی محبت شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۳۷۶۲۲
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دیگر به دلم هیچ نشــانی زِصفـــا نیست
خشـکیدمحبت،دلِ بی رنگ و ریـانیست
دلهــــا همه پُر کینه شـــده ، وای به دنیا
بوئیدگرازعشق،دراین حالوهوانیست
خــواهیم ز ایزد ، که به ما رحم نمـاید
چون قدرشناسی به سَروسینهٔ مانیست
یک خنده دگر بر لبِ حـامی تو نبینی
آن شــادی وشــوروشَعَفِ قبل٬چـرانیست
یک عده که مشغول تجمل کده هایند
دنیا دگر از قدرت و از پول جدا نیست
دلبستگی ام نیست به دنیـایِ پُر آشــوب
چونقسمتِ ماجزاَسَفورنج وبلانیست
هر جا که روم دیده ی پراشک مهیاست
همراه همیشه ٬ ز من انگار سوا نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.