جمعه ۲ آذر
فاصله شعری از نينا معقولی
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۳۷۳۹۸
بازدید : ۴۸۳ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب نينا معقولی
|
کاش میدانستی ..جسمم تهران است
و روح و اشک و چشمان درشتم
میان قلب تو.... در امتداد دامنه گونه های تو
در شمال جولان میدهم
ایا گاهی نمناک نمیشوی؟
من کیش و ماتم امشب
تو پریشان اتفاق ثانیه ها
من مینوردم احجام دلتنگی
تو پس میزنی التهابم
من میسرایم خواستن
یاد هست
پانزده دقیقه مانده تا4 2 ساعت تنهاییت
اکر میشود چند دقیقه ای
زودتر تمام شود
یک قلب از میان اشکال انتخاب کن
برایم پست کن با فشردن یک دکمه
بگذار برای ثانیه ای آرام گیرم
همین مقدار ساده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.