دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دل از بی همدمی ماتم گــرفته
دو چشمــانم همیشه نَم گــرفته
همه روزم پُراز دلواپسیهاست
تمامِفکرو ذکرم بی کسیهاست
همهشباشکازدیدهروان است
نهان ایناشکها از دیگـران است
نمی بیـــند کسـی تنهـــــائیم را
غـــروبِ این دلِ شیـــدائیم را
غمِ بیهمدمیبسیار سختاست
دلم نومیدازاینآشفتهبختاست
برایِ قلب ، این سینه شـده تنگ
توگوئیکَسزَنَد بر سینهام چنگ
همیشـه شبنمی از بـرگِ دیــده
به رویِ شاخه یِ جانم چکیده
نباشد فــرق ، صبح و شــامِ ما را
گــــرفته لحـظه یِ آرامِ مـا را
چنــان خطِ سپیدی بر سیــاهی
تـــلاقیِ نـــگاهی با ، نـــگاهی
مسیـــرِ قلبِ مــن با قلبِ یــارم
بُــــوَد ، خطِ سپیــــــدِ روزگارم
نگاهش زندگی را با صفــا کرد
پُر از شـادابی وعشق و وفا کرد
کِشد دستِ نــوازش بر سَـرِ من
تمــــامِ هســتیِ من ، دلبـــرِ من
الهی سینه هـا بی کینــه باشـد
سراسر عشــقها ، دیرینه باشد
گلِ لبخنـــد ، بر لبهــــا نشینــــد
کســی در زندگی مــاتم نبینـد
خداوندا به حـامی یک نظر کُن
دلِ او را پُر از عشـــقِ بشــر کُن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.