جمعه ۲ آذر
انحصار کلام شعری از محسن افشار نادری
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۳۷۱۰۸
بازدید : ۵۲۰ | نظرات : ۹۶
|
دفاتر شعر محسن افشار نادری
آخرین اشعار ناب محسن افشار نادری
|
در گذرم
از مسیرِِ سردِ اندیشه ایی خوفناک
که پیکر درد آلود قلم را
به چالش می کشد
به جستجوی
رهایی
گریزگاهی
زانحصار کلام
که بشکافد این
بندِ
زبانِ
تلخ گویِ
تند مزاج
راه سخت دشوار
و شکننده
این تن .....
محسن افشار نادری
30/2/94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.