شکوه و عزت و آزادگی عیان گردید
چرا که ختم نبوت به ما بیان گردید
گزیده گشت گرامی ترین گل گیتی
به مقتداییِ ما ، روح ما جوان گردید
میان صخره و سنگ و دریچه ای تاریک
امین وحی به صد سرّوصد زبان گردید
رسول مهر و اخوت برای انسان شد
سفیر عشق و فتوت از آسمان گردید
که لاتِ جهل و مناتِ ستم زدیدارش
به پشت صحنۀ کفر و ریا نهان گردید
همایِ عشق و سعادت، ندای آزادی
به یمن معجزه اش نور جاودان گردید
و قامتی که فلک داشت چون کمان خم شد
میانِ عبد و ملِک کمتر از کمان گردید
صدور گشت چو فرمان طاعت از ایزد
بلالِ عشق و وفا نادیِ اذان گردید
چو رستخیز بهار آمد و روان بخشید
که روح سردِ زمین عاری از خزان گردید
مسیر زندگی آکنده از تزلزل بود
به کاروان بشر همچو ساربان گردید
تمام اهل زمین شادمان بوَد شاهین
کمال نعمت و دین جمع در جهان گردید
امیدوار به لطفش همیشه می مانیم
چرا که ناجی ما صاحب الز مان(ع) گردید.
پانوشت: این عید بزرگ و خجسته را به تمام دوستان عزیز و ادیب تبریک عرض می نمایم.
به شعر ناب خوش برگشتید
موفق باشید
ستارهای بدرخشید و ماه مجلس شد
🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
🎉به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد
🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد