جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
نام دفتر: شکوه
نام ترانه: کوچشم شیرین
تقدیم به:
ترانه سرا: حسن بذرگری(آیین)
ترانه خوان:
ترانه چین:
توضیحات: سرایش94/2/25- بدیه- ناتماغم
**
کوچشم شیرین
کو عشق دیرین
کوه آه فرهاد
کو مهرشیرین
**
کو ناز لیلی
کو چشم لیلی
کو آه مجنون
کو عشق لیلی
**
کو دفتر من
کو چشمه من
کو چشم غزال
کو غزل من
**
هیچی نمانده در دفتر من
هیچی نمانده در خاطر من
هیچکس نمانده که هم دم من
عشقی نمانده در سینه من
**
عشق ها به دینار
شهوات به خروار
بوس ها همه تلخ
دل ها که بیمار
**
عشق ها هوس ناک
رویا به تریاک
دردها فراون
گرگها چه بی باک
**
حسن بذرگری(آیین)94/2/25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.