شنبه ۳ آذر
گفتیم وگذشتیم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۳۶۹۳۱
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
فتیم و گذشتیم ، به جایی نرسیدیم
رفتیم به جز بر رد پایی نرسیدیم
گوش همه سر بسته نگاه همه خاموش
فریاد شدیم و به نو ایی نرسیدیم
روشن نکند شبکده را شمع سفالی
با مرده چراغی به رهایی نرسیدیم
داریم می وحدت و از تفرقه مستیم
ما خود نشناسان به خدایی نرسیدیم
عمری به در بندگی حور نشستیم
ماهور زدیم و به لقایی نرسیدیم
با شعر غرور و غزل نفس نوازی
بر نام بلند و به نمایی نرسیدیم
مرغی به هوا بود و پی سایه دویدیم
گشتیم هلاک و به همایی نرسیدیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.