خیلی وقته که صدات ، تار مرا همساز نیست
میم عشقم گمشده نسترن ها همسان نیست
♫♫♫ خیلی وقته که نگات توی نگام جایی نداره
ز من دوری می کنه و با دلم کاری نداره
♫♫♫ خیلی وقته مرغ عشقم را اشیان نیست
زخمی کهنه چرکی را درمان نیست
♫♫♫ توفانیه قلبم این بلم به گل نشسته را کاری نیست
ارام کن توفان را حال اشفته ام را نازی نیست
♫♫♫ دانم این اتشفشان من اتشم ،دانم این توفان همه من عاملم
اگر با من باشی ، اتش را ابی و خشم توفان نباشن شاملم
♫♫♫
توفانیه قلبم این بلم به گل نشسته را کاری نیست
ارام کن توفان را حال اشفته ام را نازی نیست
♫♫♫
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.