سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        امتحان

        شعری از

        روح اله محمدی

        از دفتر قافیه های لعنتی نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۷:۵۳ شماره ثبت ۳۶۸۴۱
          بازدید : ۶۱۱   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        شرجی آن نگاه بغض آلود           زیر بارانی از تبسم سرد
        در هجومی ترین نبر وداع           با دل عاشقم چه ها که نکرد
        ..........................................................................
        گفتمش ماه من تو را چه شده؟       کاینچنین در پی عذاب منی
        بی گمان میروی که با غم خود           تیرهای خلاص را بزنی
        ........................................................................
        چه شده؟ من چه کرده ام؟گویا         که خطایی زقلب من دیدی
        لا اقل .... بگو چرا اینسان                 از من و عشق پاک رنجیدی
        ..............................................................................
        ناگهان خنده از لبش بشکفت           گفت با شیطنت که ای زیبا
        من بدون تو ... ناگهان بوسه !            جمله ناتمام شد معنا
        .........................................................................
        گفت یک امتحان کوچک بود              باید اینگونه عشق را فهمید
        حلقه زداشک شوق درمن وباز           بوسه اش بر لبان من لغزید
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0