يکشنبه ۴ آذر
مرثیّه ساز شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۴:۰۴ شماره ثبت ۳۶۷۶۰
بازدید : ۲۹۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
بين جمع شاعران شهره حاضر نيستم
من فقط مرثيّه سازم ، من که شاعر نيستم
چند روزي مي شود ، مهر نمازم گم شده ست
بي نمازم بعد تو ، با اين که کافر نيستم
بس که با پير و جوان ، کارم به دعوا مي کشد
شهر فهميده ست ، من آسوده خاطر نيستم
فکر رفتن دارم اما ، پاي رفتن نيست ، حيف
خانه بر دوشم ولي ... فعلا مسافر نيستم
در غزل ، گیرم خدا هم باشم اما هيچوقت
ذره اي ، مانند تو ، در عشق ماهر نيستم
گفته بودم مي روم ؟ ... باور نکن ! ديوانه ام
آه ! گلبانو ، ... تو مي داني که قادر نيستم
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.