♫♫♫
احساس من و تو عشقه اما دنیا فاصله داره
ظاهر دنیامون یکیه اما دنیا فاصله داره
♫♫♫
تو گندم بهشتی بودی اما من ساقه خَم گندم
تو محضر پاکی اما من محکوم زمینم
♫♫♫
تو رو خواستم دنیا ارزوم رسیدم اما تو بهشت گذشتی
سهم من نیمه گم شدم اما سهم تو دنیایی سختی
♫♫♫
همیشه بینامون فاصله بوده اما روزی گٍله نبوده
ارزوم خوشبختیت بوده اما بهشتم اون بهشت نبوده
♫♫♫
دوست دارم بینمون فاصله نباشه برا تو سختی نباشه
دوست دارم پشیمونی نباشه عشقمون ابدی باشه
♫♫♫
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.