سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        نفس نفس می زنم نفس

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر هفتم نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ شماره ثبت ۳۶۶۲۴
          بازدید : ۴۱۸   |    نظرات : ۱۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         هزار ویک ترانه
         دفتر سوم: یادیار
         نام ترانه: نفس نفس می زنم نفس
        تقدیم به:
        توضیحات: سرایش94/2/12- بدیه- ناتمام
        **
         نفس نفس می زنم نفس
         به عشق ت نفس می زنم نفس
        خودم به عشق تو نفس
         به آب آتش می زنم نفس
        **
         نفس نفس ها تو برم
         گرم نفس هاتو برم
         نفس- نفس ها توبرم
        گرمی دست ها تو برم
        **
         نفس بیا نفس بده مراتو
         مرا گرم نفس بده مراتو
         نفس بیا بده آرام مراتو
         ز گرمایت بده گرما مرا تو
        **
         
         نفس بیا مرا   تو هم دمی کن
         نفس بیا مرا تو هم رهی کن
         بیا این بی نفس رو هم دمی کن
         بیا این بی نفس را – هم  نفسی کن
        **
         بیا یک  دم بده از اونفس هات
         بیا یک دم بده ناز نفس هات
         بیا دیدم بده عطر نفس هات
          بیا دیم بده ناز نفس هات
        *
         نفس بیا هم نفسم
         نفس بیا همه کس م
         نفس بیا ای هم دم
         نفس بیا تو  نفسم
        **
         نفس اگه نباشی نفس هایم می گیره
         نفس اگه نباشیی رویاهایم می میره
         نفس اگه نباشی امید هایم می میره
         نفس اگه نباشی دل (آیین) می میره
         
        **
         حسن بذرگری (آیین)94/2/12
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0