جمعه ۲ آذر
افسوس شعری از اکرم ابراهیمی(هیما)
از دفتر سکوت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۳۶۲۲۳
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۱۰۰
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
چه زود ورق خورد
فصل های زندگیم
افسوس.....
عمرم به هیچ گذشت
ورفت جوانیم....
من گم شدم........
در لابه لای زندگانیم
پیری ز... ره رسید
هیچ نفهمیدم
ای کاش...
می فهمیدم
قدر عمر و جوانیم
کاش لختی....
اهسته تر می رفت
فصل های زندگانیم....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.