يکشنبه ۴ آذر
گروه فتنه شعری از غلامعباس سعیدی
از دفتر نقشی بر آب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۷:۳۲ شماره ثبت ۳۶۲۰۰
بازدید : ۸۲۱ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب غلامعباس سعیدی
|
چون زمین شوره هستند و ثمر می آورند
مثلِ پیک مرگ هستند و خبر می آورند
شاخِ گل دارند در یک دست، دستِ پیش رو
خنجرِ کین را به دستِ پشت سر می آورند
سر فرو کن در گریبان چشم دل وا کن ببین
جای دستار و کلاه این قوم سر می آورند
گر فراز آرند فرصت فتنه ای در ملکِ ما
از خلیجِ فارس تا بحر خزر می آورند
جنگجوی و فتنه گر هستند و از انسان دمار
تا توانند این گروه فتنه در می آورند
شیشه دارند و به کوه سنگ بارِ شیشه را
غافل از سنگ این گروهِ شیشه گر می آورند
مثلِ یک کبریت خاموشیم و اینان پیشِ ما
بشکه بشکه نفت و باروت خطر می آورند
کور بادا چشمشان و پاره باداشان جگر
اشک را در چشم و خون را در جگر می آورند
کینه هایی را که می ریزند بیجا بر یمن
از حجاز و اردن و مصر و قطر می آورند
غلامعباس سعیدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.