دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
مرا از عشقِ خود سیراب تر کُن
تقاضایِ صفا دارم نگارا
تو روحم را چنان تسخیر کردی
نباشی من عزا دارم نگارا
اگر دردی به جانِ تو بیفتد
دو دستی بر دعا دارم نگارا
زِ تو گیرد دهد بر من الهی
دلی درد آشنا دارم نگارا
اگر خواهم غمِ دل را بگویم
بسی فریادها دارم نگارا
کنون در کُنجِ تنهائی نشستم
به دل ٬ عشق تو را دارم نگارا
تراچون جانِ شیرین دوست دارم
تو را چون کیمیا دارم نگارا
زِ بهرِ تو گلم ، من مغفرت را
تمنّا از خدا دارم نگارا
خدا بخشد به تو باغِ برین را
دمادم این دعا دارم نگارا
نبی فرمود جنّت زیرِ پایت
ببین من را ، چه ها دارم نگارا
به روزِ حَشر در پیشِ خداوند
تو را بعد از خدا دارم نگارا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.