دوشنبه ۲۸ آبان
نگارمن-۱ شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۳۶۱۲۶
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
برایت حرفها دارم نگارا
زِبهرت هدیه ها دارم نگارا
بیا تا همدل و همراه باشیم
زِتو بهتر کِه را دارم نگارا
اگر روزی جمالت را ببینم
هزاران ادّعا دارم نگارا
چوبادِصبحگاهی روحبخشی
ثنا در بادها دارم نگارا
به عشقِ نابت استغنا نیارم
زِ عشقت یادها دارم نگارا
چوهستی مَحرمِ اسرارِعاشق
به قلبم رازها دارم نگارا
درون سینه ازعشق تو لبریز
چو من تنها وفا دارم نگارا
به عشقِ تویقین دارم همیشه
به مردم گو٬ چرا دارم نگارا
نشسته بر لَبِ دریایِ مهرت
لَبی پُر مدّعا دارم نگارا
دهانم خشک ، ازعطر ِوجودت
تمنّایِ عطا دارم نگارا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.