شنبه ۳ آذر
نمی دانم نماز من چرا حاصل نمی گیرد شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۳۶۱۰۹
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۹۹
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
نمی دانم نماز من چرا حاصل نمی گیرد
دعا هایم به قدر ِآه ِیک سائل نمی گیرد
نه میسوزم نه میسازم نه گوشی دارد آوازم
تمام مشکلم دل بوده او مشکل نمی گیرد
همه دردم ، همه دادم ،همه دودم ،همه نالم
نمی اشکی بر این چشمان نا قابل نمی گیرد
نه می گیرد دلم نی را نه می نوشد لبم می را
کسی شعر ادب از جاهل و غافل نمی گیرد
در این صحرای بی پایان سر بی فکر و سر گردان
نباشد حیرتی گر عبرت از جاهل نمی گیرد
رهی بنما دری بگشا ز هر سو ،مات ،در ماتم
به موج افتاده ام موجی که بر ساحل نمی گیرد
تو شاید باورم کردی تو شاید شاعرم خوانی
ره ِ دیوانه را هر گز سر عاقل نمی گیرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.