سه شنبه ۲۹ آبان
چند شعر کوتاه شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۳۶۰۰۵
بازدید : ۴۳۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
چند شعر کوتاه:
1
رهایی نه
یک پنجره شکیبایی آرزو کن
برای این پرنده
که بی تابانه آواز می خواند
در قفس چشمهایت!
2
راضی به زحمت نیستم
خستگی ام را می نوشم
اگر نگاهت
دیر دم می کشد
3
ایمان آورده ام
به پیامبری که
در آغوش نگاهت دلتنگ نشسته است
و قطره قطره معجزه می گرید
بگو به کدام سوی سجده کنم.
4
دلتنگی
چمدان مسافری است
که
در ایستگاه پاییز
از آخرین قطار
جا می ماند.
5
دل تنگی
بالش مادر بزرگ خسته ای است
که
تنهایی های مچاله شده اش را
زیر آن
برای نوه ای صاف می کند.
6
از همه نگاهها یت
بوی "فریادرسی" می آید.
کاش
همه یلداها را
با حافظ چشمان تو
فال زده بودم .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.