جمعه ۲ آذر
>> جشن نوروز << شعری از سپهر جنت مکان
از دفتر پاییز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۳۵۹۷۰
بازدید : ۴۰۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سپهر جنت مکان
|
- امروز که باران بهار
جشن نوروز به شبنم می داد
لاله، همبازی یک صاعقه بود
- روی پرچین درختان بلوط
جشن یک زندگی پر گل بود
- پسریاسمن ودختر ناز
محو تشویق بلوط ته باغ
رقص کنان، بوسه به هم می دادند
- دختران دم بخت گل رز
رو به مهمان گل ناز حیاط
خبر تک پسر باغچه را می گیرند
- بچه های پیچک سبز حیاط
عطر نرگس به چمن می دادند
- از گل نسترن وسوسن ویاس
یک سبد میخک زرد
هدیه ی یاسمن و دختر ناز
- بعد از آن جشن بهار
باغچه از ناز شنید:
روی پرچین درختان بلوط
لاله هم، عاشق شبنم شده بود./
مهدی خداوردی پور - فروردین 1381 (بجنورد)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.