يکشنبه ۲۷ آبان
می نویسم اگر از...(به دوزبان) شعری از فرزان رادفر
از دفتر شعر به دو زبان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ۰۲:۰۲ شماره ثبت ۳۵۸۷۰
بازدید : ۱۰۱۱ | نظرات : ۱۰۹
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
می نویسم اگر از...
******************
می نویسم اگر از درد
از درمان هم خواهم گفت
می نویسم اگر از غم
با شادی تمام خواهم کرد
.
می نویسم اگر از سرما
از آتش هم خواهم گفت
می نویسم اگر از زمستان
با بهار تمام خواهم کرد
..........
می نویسم اگر از تاریکی
شمعی برایت خواهم آورد
مینویسم اگر ازسیاهی
سپیده ای نشانت خواهم داد
.
می نویسم اگر از خاموشی
آوازی برایت خواهم آورد
می نویسم اگر از دلتنگی
پروازی نشانت خواهم داد
..........
می نویسم اگر از شب
مهتاب را فرا خواهم خواند
می نویسم اگر از غروب
خورشید را شاهد خواهم گرفت
.
می نویسم اگر اززندگی
امید را فرا خواهم خواند
می نویسم اگر از عشق
دل را شاهد خواهم گرفت
********************
فرزان
اسفند 93، مارس 2015
ویرال، انگلستان
If I Write of…
*********************
If I write of pain
I’d speak of cure too
If I write of sorrow
I’d end with happiness
.
If I write of cold
I’d speak of fire too
If I write of winter
I’d end with spring
------
If I write of darkness
I’d bring you a candle
If I write of blackness
I’d show you a dawn
.
If I write of silence
I’d bring you a song
If I write of glumness
I’d show you a flight
------
If I write of night
I’d summon the moonlight
If I write of dusk
I’d call the sun to witness
.
If I write of life
I’d summon hope
If I write of love
I’d call the heart to witness
********************
Farzan
March 2015
Wirral, England
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.