پنجشنبه ۲۴ آبان
جنگ و دعوا شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ تير ۱۳۹۰ ۱۵:۴۸ شماره ثبت ۳۵۷۳
بازدید : ۱۲۰۷ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
درون خانهء ما جنگ و دعواست پدر در خانهء خود هست و تنهاست
برادرها به جان هم فتادند ز شادي خانهء همسايه غوغاست
پدر هر آنچه گويد ناخلفها نگاه تيزشان بر ميز زيباست
يکي گويد که من ارشدترينم يکي گويد ملاکم راي بالاست
يکي گويد به من سازش نماييد اگر خشمم بگيرد فتنه برپاست
گروهي جمع شدند با نام هيئت تضاد و ناسزا منظور آنهاست
همه نالان ز خط انحرافي و خود را خوانده مصداق ره راست
يکي توجيه گرِ ِ اصلی و فرعي حمايت از پدر را گفته با ماست
برادرهاي ديگر در شگفتند نگاه و گوششان بر امر مولاست
کنون طوفان بود در خانهء ما دليل اين تشنج يک معماست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.