جمعه ۲ آذر
درد مشترک شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۲۰:۲۹ شماره ثبت ۳۵۴۶۸
بازدید : ۴۱۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
ما که گل های شاپرک داریم
ظاهرا شکل آدمک داریم
مانکنی شیک و ظاهری موزون
پشت ویترین مردمک داریم
عشقمان بند های پوسیده است
خنده هایی ز قلقلک داریم
انعکاس دروغ وابهامیم
منتها ماکمی نمک داریم
چون حقیقت برایمان تلخ است
نقشه هایی پر از کلک داریم
نام انسان برایمان تلخ است
ما که این را فقط یدک داریم
جغد ها را نشانه می گیریم
گر چه ما قصد قاصدک داریم
در فریبی که خوردهایم اما
غم مخور درد مشترک داریم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.