ژنتیک آفریده
عصر میوه های بدون هسته را
انگور،پرتقال و خرما هایی بی هسته
ولی پرانرژی و سرشار از ویتامین
امّا،
هسته های
گیلاس ، آلبالو
هلو ، زرد آلو
هنوز سخت و سلولزی
غیر قابل هضم و بی انرژی
لذا انتظار انرژی از هسته های سخت سرآبی بیش نیست
سرکاری است
به درد عطار می خورند
پ .ن :
بر سایه سار بر خورد تلاطم امواج هوسرانی ملت ها
تاکستان انگور های بی هسته بچشم می خورد
که بر فراز درختان پرتقال و نارنگی های ژنتیکی بدون هسته
و تهی از هر نوع انرژی غنوده
و رویا و خیال مرا بسوی خود می خواند و آنها را به انرژی خورشیدی می آویزد
تا آرام و آسوده راه های هفت آسمان علم و معرفت را بگشایم
و انرژی هسته های انگور و پرتقال را به عطار بفروشم
و به جای آن انرژی خورشید های نورانی عالم هستی را به چنگ آورم
و با آنها هسته های توسعه دانش و تکنولوژی بکارم
تا بارور شوند و نسل فردا را به افق های روشنتری راهنمایی کنند
شاید خانه مستمندان هم روشنتر شود
شاید،
چه کسی می داند