♫♫♫
توی این خونه ،"این شلوغی"
نمونده برام هیچ حس و حالی
توی این ملودی هایی ، "شنیدم امشب"
فقط اسم تو نشنیدم، "امشب"
♫♫♫
توی این هل هله شادی
فقظ هست جای تو خالی
چرا این همه ملودی
اسم تو نداره جایی
♫♫♫
مگه می شه جایی باشه شادی
تنهای تنها باشم "تو نباشی"
این دنیا پلکی کوتاه ،سراسر بازی
تو رفتی اما "یک نیازی"
♫♫♫
درسته که بازی دنیا، "نداری نقشی"
تو قلبم هستی حتی اگر "این دنیا نباشی"
عشق تو از ذهن من رفتنی نیست
وقتی اخرین نگاهت تو ذهنم موندست
♫♫♫
توی این خونه ، "این شلوغی"
نمونده برام هیچ حس و حالی
دوست دارم یک بار دیگه "دستاتو بگیرم"
حس کنم تورو این خونه "ببینم"
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.