دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
این امت حسیـنی
باعشـق برخمینی
بااعتقـــــــــادِدینی
بامهــــــرِدین وقرآن
------------جانم فدای ایران
این مــــردمِ دلاور
بارهنمودِرهبــــــر
باهم همــه،بـرادر
بستند،عهدوپیمان
------------جانم فدایِ ایران
قلــــبِ تپنـــده یِ ما
امّیـــــدِزنـــــده یِ ما
هم شوروخنده یِ ما
مهــــدِامیــــــــدواران
------------جانم فدای ایران
باپــــرچمِ سـه رنگش
باآب وخــاک وسنگش
وان پهنـه یِ قشنگش
ازفارس تابه سمنــــان
------------جانم فدای ایران
ازکیش سویِ تهران
تبــــریزتابه گیـــــلان
آذرزبـــان وکرمــــــان
ازفــکّه تاخراســـــان
------------جانم فدای ایران
لرهایِ مهـربانش
قــومِ عرب زبانش
هرلهجه وبیــانش
باافتخـــــاروایمـان
------------جانم فدای ایران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.