سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        عمر گران

        شعری از

        سعید احمدجامی (خواجه)

        از دفتر غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۳۵۲۰۵
          بازدید : ۸۸۲   |    نظرات : ۲۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سعید احمدجامی (خواجه)

        یک سال دگر عمر تو چون باد  خزان  رفت
        امید به دل  ماند  و  صبا  باز   وزان   رفت
        یک  بار  دگر  فصل   بهار  آمد     و   بلبل
        شهدی نچشید از گل وزین شاخ وجهان رفت
        یک فصل دگر طی شد و یک برگ دگر مرد
        یک  باد  دگر  آمد  و  عمری  نگران  رفت
        خرم   زبهاریم   و  گل   و  سبزه   و  سنبل
        غافل  ز همین  حال  که  دیروز  چنان  رفت
        این  آمد  و ایام   به   ما   سخت   گذر   کرد
        صد شکر که این آمد صد حیف  که آن  رفت
        در  خواب  گران  مانده ام  از  قصه  دیروز
        من در خم یک کوچه  و آن عمر گران  رفت
        از  پیر   خرابات   سخنی   مانده  به   گوشم
        ای خواجه چه تدبیر که عمری به  گمان رفت
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0