يکشنبه ۲۷ آبان
آفتاب و آب شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۰۴:۱۶ شماره ثبت ۳۵۱۱۴
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
آفتاب و آب
****************
بسان مهر تابانی
که هر چندی
به پشت تیره ابری
رنگ می بازد
.
ویا مانند جوباری
که گاهی سنگِ خارایی
ز راهش باز می دارد
.
دو روز زندگی هم
پیچ و خم های فراوان
باشدش در راه
گهی بالا، گهی پایین
گهی صاف و گهی پُر چین
.
ولی آن ابر تیره دیر یا زود
از نگاه گرمِ آن خورشید تابان
آب می گردد
و بارانش به آن جوی روان
چندان دهد نیرو
که خارا سنگ را از جا کَنَد آسان
.
و زود هنگام
آن آب روان
همراه آن خورشید جان پرور
هزاران شاخه گل
در دشت و صحرا ها
پدید آرند
********************
فرزان
فوریه 2015
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.