جمعه ۲ آذر
شنیده ام که... شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۹:۰۱ شماره ثبت ۳۵۱۰۸
بازدید : ۷۳۱ | نظرات : ۱۱۳
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
شنیده ام که تنم را سری نمی خواهی
به خانه ام کف و سقف و دری نمی خواهی
تو در تدارک لشکرکشی به سوی منی
به نام من، به جهان کشوری نمی خواهی
نیا که بال مرا دوستان تو چیدند
در آن قفس که چنین کفتری نمی خواهی
مگر چقدر میازاردت حضورم که:
جز آب، مورچه را بستری نمی خواهی
ستاره هیچ، اگر در شبم قرار شود
شهاب وار دمی بگذری نمی خواهی
جنون عشق سرانجام شد به دفتر تو
شنیده ام که تنم را سری نمی خواهی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.