يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب علی توکلی
|
تـــمام دفــــتر شـــعرم پر از احـــــساس تکراریست
مـــیان حـــجــم افکارم"جـــنون"درد خـــودآزاریست
شـــــبیه هــــیچ چـــیزم بــــین ”دو دنیا“ پر از ابهام
برای یک مــترسـک زنــدگی هم مرگ اجباریست
ســـکوت مـــــمتدم که با شـــکسـتن زنــدگــی کرده
کسی هستم که” تنهایی“درونش جای خون جاریست
کســـی بودم که دنیایـش فقط عشق و غزل بود و...
حــــــضــور آرزوهایـــــی که حالا حجم آواریست↓
به روح شــــاعری خســـته از این تقـــدیر لامذهب
مــــیان مشــــتی انسان و زبان که تیـــــغ تاتاریست
□ □ □
دلم می گـــیرد و گاهــــی ســرم آبســـــــتن ذبح است
غزل گفتن در این حالت خودش از روی ناچاریست
مرا هـــــرگز نــــفهمیــــدند در این شهــــــر ادمزاد
”توهـــم“عشــــق بود؛ شعـــرهم گفـــــتند بیــــماریست
منـــو دنــیای تــنهای خودم مانــدیمـــو بغــــضی که
تـــمام دفــــتر شـــعرم پر از احـــــساس تکراریست
علی توکلی 9 اسفند 93 در پناه حق
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو ممنونم از لطفتون | |
|
سلام بر ابولفضل عزیزم چهار ساله با شعرنابم و باز هم خواهم بود.مخصوصا حالا که بچه هایی مثل شما و سینا رو شناختم.فصل جدیدی از رو نوشت چند سالپیش زندگی ادبیم هستید شما. اینستاگرام هستی و شاهد درگیری هام هستی.انشالله میام خدمت همه دوستان | |
|
درود جناب ملایری | |
|
درود بر جناب انصاری عزیزم | |
|
جناب عباسی متشکرم از حضورتون | |
|
درود چناب میری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تـــمام دفــــتر شـــعرم، پر از احـــــساس تکراری است...
درودتان
آوای دلتان شاد!