سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
درود بر شما خواهر خوبم
ترانه ی خیلی خوبی ازت خوندم که البته باید روش کار کنید
روی معانی کلمات انتخابی
روی انتخاب موضوع تا موضوع ناب
روی زبان ترانه به نظرم روی زبان ترانه بیشتر کار کنید دوگانگی زبان به چشم میخوره
جابجایی ارکان در بیتها زیاده
پیشنهاد میکنم ترانه بیشتر بخونید با خوندن ترانه میتونید بیشتر و بیشتر پیشرفت کنید
کتاب پرنه بی پرنه یغما رو بخون کتاب ما اهل هم بودیم از حسن علیشیری رو بخون
مطالعه میتونه خیلی کمت کنه
چون احساس خیلی خوبی دارید و هیف اگر روش کار نکنید
اگر دوست دارید ترانه رو دنبال کنید
پیشنهاد میکنم گامهای ترانه نویسی رو که تو سایت گذاشته میشه رو دنبال کنید حتما
البته جسارت منو ببخشید چون درخواست نقد داشتید گفتم
البته این مساله که دوست دارم پیشرفت دوستان و ببینم هم بی ناثیر نیس من میتونم بیام و گل بفرستم و ازتون تعریف کنم ولی با این تعاریف فقط باعث درجا زدنتون میشم
هر جا که احساس کردید از دست من کمکی ساختس در خدمتتون هستم
بازم عذر میخوام بابت نقد