جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
برایت گریه کردم
باز امشب
صدای گریه ام ایا شنیدی؟
میان هق هق ناله هایم
صدا کردم تو را...
ایا شنیدی؟
نشستم پشت دیوار سکوتم
برایت بازدلتنگی نمودم
به رسم عادت و تنهایی ام
برایت گریه کردم
باز امشب
صدای گریه ام
ایا شنیدی؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.