جمعه ۲ آذر
تاگلت را کسی نچیده بیا شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۳۴۶۸۵
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
نازنین دلبرم سپیده بیا
برخطایم خطی کشیده بیا
صورت تابش تو جان بخش است
رنگ از چهره ام پریده بیا
یخ زده التماس در نفسم
به خدایت که آفریده بیا
عمری از کالی ام زدی شکوه
میوه های دلم رسیده بیا
در مسیر عبور پاییزم
وقت لرزیدنم رسیده بیا
زیر پاهای فقر له شده ام
سینه ی هیبتم دریده بیا
باور دل ،امید و سنگرِ ِمن
بی کسی پشت من خمیده بیا
خواستم گل بچنینم از چمنت
تا گلت را کسی نچیده بیا
تا به دام اجل نیا فتادم
ای غزال زمن رمیده بیا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.