جمعه ۲ آذر
خاطره ماندگار من شعری از نگارامیدیان
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۳۴۶۰۹
بازدید : ۷۵۶ | نظرات : ۷۹
|
آخرین اشعار ناب نگارامیدیان
|
دستی از ذهن من ای کاش تو را میدزدید
یا که از خاطره هایت بغلی میدزدید
یا دمی خواب به چشمان ترم می آویخت
یا صبوری ز دل بی خبرت میدزدید
برای تو که میدانم ارام می آیی،بی صدا میخوانی و بی رد پا می روی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.