دوشنبه ۵ آذر
آتش شعری از نگارامیدیان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۳۷۷۲۱
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۶۴
|
آخرین اشعار ناب نگارامیدیان
|
نمیدانم حوّل حالنای امسالت را
چگونه خوانده ای
ک من اینگونه درآتشم!
***
آی قاصدکها!
به گوش ابراهیمم بخوانید
این آتش افروخته
برای گلستان شدن
او را میخواهد...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.