شنبه ۳ آذر
رقص فقط بابایی کرم شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۸:۲۱ شماره ثبت ۳۴۵۹۱
بازدید : ۱۱۳۸ | نظرات : ۱۸۲
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
رقص فقط بابایی کرم
بوسه اما،یواشکی
همراه با ناز و عشوه در راه مدرسه
والنتین ارزانی خودتان
سفره داعش را گسترده تر نکنید
که کافر و ارمنی و مسلمان را
با یک خنجر سر می برد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.