میگی مهم نیست … اما وقتی اسمشو می شنوی داغ دلت تازه میشه ! میگی مهم نیست … اما تا بهش فکر می کنی ، اشک توی چشمات جمع می شه ! میگی مهم نیست … اماتوتنهایی همش باهاش حرف می زنی !… میگی مهم نیست … اما بعضی وقتا دستت میره رو شمارش … که زنگ بزنی ، نزنی ، بزنی ، نزنی ! میگی مهم نیست … اما دلت میخواد بازم بهش فکر کنی ! میگی مهم نیست … اما دلت واسه صداشو خنده هاش لک زده ! میگی مهم نیست … اما شبا تا صبح خوابت نمی بره ، با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه ! میگی مهم نیست … اما میدونی چقدر " مهمه " ! می دونی خیلی دوسش داری ! میگی مهم نیست … بگو مهمه ؛ اما … نیست !
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.